Новини, повідомлення

  Пам'ятка для споживачів для уникнення електротравматизму

 

З метою уникнення нещасних випадків ураження електричним струмом КП «МЕМ»  звертається до мешканців м.Вараші:

Якщо ви помітили обірвані дроти на лініях електропередач або відкриту трансформаторну підстанцію, побачили роботи по демонтажу ліній електропередач або обладнання трансформаторної підстанції, особами, що не є працівниками КП «МЕМ» – негайно повідомте про це в  поліцію або міський підрозділ КП «МЕМ» (тел 2-43-89).

Щоб уникнути смертельних електротравм, категорично ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ:

  • Наближатись до обірваних проводів ближче 8 метрів;
  • Залазити на опори повітряних ліній електропередач, тим більше намагатись зняти електропровід;
  • Відчиняти двері та проникати в трансформаторні підстанції;
  • Дозволяти дітям залазити на дерева, що ростуть під проводами ліній електропередач;
  • Зводити будь-які будови, складати дрова, солому тощо, розпалювати багаття під проводами електроліній і повітряними вводами будинків;
  • Кидати дріт або будь-які інші предмети на проводи повітряних ліній електропередач;
  • Встановлювати металеві стоянки для телевізійних антен поблизу ліній електропередач;
  • Розташовувати ігрові майданчики, а також проводити ігри під повітряними лініями, запускати повітряних зміїв поблизу повітряних ліній та гратися біля електричних установок.

Пам’ятайте!

Якщо людина потрапила під напругу, необхідно негайно вимкнути електроприлад чи електроустановку та невідкладно викликати лікаря.

У разі неможливості швидкого вимкнення електроустановки необхідно вжити заходів до відділення потерпілого від струмоведучих частин, до яких він торкається. При цьому в будь-яких випадках той, хто надає допомогу, не повинен доторкатися до потерпілого та до струмоведучих частин без належних засобів захисту. Він повинен слідкувати за тим, щоб не потрапити під дію крокової.

При звільненні від дії електричного струму і наданні першої допомоги потерпілому дорога кожна хвилина.

Щоб уникнути випадків електротравматизму необхідно знати наступні правила електробезпеки і дотримуватись їх:

  • Користуватись у вологих приміщеннях переносними лампами і електроприладами напругою не вище 36 В;
  • Не заповнювати водою з водопровідного крану ввімкнені в електромережу чайники, кавоварки, оскільки при одночасному дотику до увімкненого приладу і водопровідного крану людина може бути уражена електрострумом;
  • Не замінювати електролампи без їх вимкнення, не витирати вологою ганчіркою електричні проводи, штепсельні розетки, вимикачі, інші електроприлади, увімкнені в електромережу;
  • Не виносити на подвір’я увімкнені електричні прилади, тому що у разі пошкодження ізоляції людина, яка стоїть на землі і торкається будь-якої металевої частини такого приладу може отримати електротравму;
  • Не защемляти електропроводи дверима, віконними рамами, не закріплювати їх на цвяхах, не замальовувати і не забілювати, щоб уникнути пошкодження і передчасного висихання ізоляції електропроводів. Це призводить до пожеж, а при контакті з людьми до нещасних випадків;
  • Не давати дітям бавитись із штепсельними розетками – це смертельно небезпечно;
  • Не підвішувати речі на проводи, вимикачі та розетки;

Використання з пошкодженою ізоляцією увімкнених в електромережу електроламп, електроприладів, телерадіоапаратури на відкритому повітрі може стати причиною електротравми.

 

 

 

Лише будучи уважними ви зможете відвернути біду - БЕРЕЖІТЬ СВОЄ ЖИТТЯ !

Протокол відкритого обговорення проекту втсановлення тарифів на передачу електричної енергії місцевими (локальними) мережами  на 2018 рік

Протокол відкритого обговорення проекту Інвестиційної програми на 2018 рік

Відкрите обговорення щодо проекту рішень з питань встановлення тарифів/змін до них на 2018 рік та інформація про порядок надання до нього пропозицій

 КП "Міські електричні мережі" повідомляє про те, що з 08 серпня по 22 серпня 2017 року (включно) триватиме відкрите обговорення проекту рішень з питань встановлення тарифів (змін до них) на передачу електричної енергії місцевими (локальними) електромережами) на 2018 рік.

З вищезазначеними матеріалами можна ознайомитись - Тариф 2018

Пропозиції та зауваження приймаються шляхом надсилання листів:

-           на адресу: 34400, Рівненська область, м.Вараш, вул.Дачна, 3;

-           електронною поштою:  memvarash@ukr.net;

Пропозиції та зауваження до оприлюднених документів мають бути обґрунтовані та надаватися у визначений термін. Зауваження та пропозиції, надіслані після 22 серпня цього року, а також анонімні зауваження та пропозиції реєструватись та розглядатися не будуть.

У випадку внесення змін до проекту встановлення тарифів (змін до них) 2018 року інформація буде оновлюватися. 

Засідання комісії з опрацювання наданих пропозицій, які надійшли  у період відкритого обговорення, заплановано на  28 серпня 2017 року.

Результати засідання  будуть оформлені протоколом  та оприлюднені на офіційному веб-сайті КП "Міські електричні мережі"

 

 

 

   Шановні споживачі! У відповідності з Постановою НКРЕКП № 701 від 25.05.2017 р. Про затвердження Змін до Порядку формування інвестиційних програм ліцензіатів з передачі та постачання електричної енергії, КП "Міські електричні мережі" з 19 липня 2017 року оголошує про початок відкритого обговорення проекту Інвестиційної програми на 2018 рік та інформації про порядок надання до нього пропозицій.

Обговорення триватиме з 19.07.2017 по 17.08.2017. Пропозиції та зауваження надсилайте за адресою: 34440, м. Вараш, вул. Дачна 3, еmail: memvarash@ukr.net 

Анонімні зауваження та пропозиції, а також пропозиції і зауваження, що були надані після визначеного у інформаційному повідомленні терміну, не реєструються та не розглядаються.

Опрацювання пропозицій та зауважень, оформлення протоколу з 18.08.2017 року по 01.09.2017 року.

Відкрите обговорення за даними пропозиціями відбудеться 19.08.2017 о 10:00 в КП "МЕМ".

Проект Інвестиційної програми на 2018 рік (18.07.2017)

До уваги споживачів!!! 

Розяснення щодо визначення типу приєднання та порядку надання послуги з приєднання

Інформація для замовників приєднання до електричних мереж  на офіційному сайті НКРЕКП

До уваги мешканців міста!

КП «Міські електричні мережі» повідомляє, що з 1 січня 2017 року мережі вуличного освітлення міста передані на баланс КП «Благоустрій». У зв’язку з цим, технічне обслуговування, ремонт та інші роботи, що стосуються вуличного освітлення здійснює КП «Благоустрій». Заявки щодо відсутності освітлення, несправності світлових приладів приймаються за новим номером телефону – 2-49-22. 

 
Основні принципи та порядок електрифікації території, що підлягає комплексній забудові
 

 

Згідно з положеннями статті 33 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" (далі – Закон), комплексна забудова території здійснюється з метою забезпечення реалізації громадських інтересів і спрямовується на попереднє проведення інженерної підготовки, спорудження зовнішніх інженерно-транспортних мереж, об'єктів соціальної сфери, житлових будинків, інших об'єктів будівництва, а також на благоустрій території. Комплексна забудова території може здійснюватися шляхом комплексної реконструкції кварталів (мікрорайонів) застарілого житлового фонду одним або кількома інвесторами.

Рішення про організацію комплексної забудови території у визначених межах та рішення про розміщення об'єктів будівництва на території населених пунктів та за їх межами під час комплексної забудови території приймає виконавчий орган сільської, селищної, міської ради, районна державна адміністрація відповідно до їх повноважень у порядку, передбаченому цим Законом.

Рішення про розроблення детального плану певної території одночасно є рішенням про комплексну забудову цієї території.

Функції замовника на будівництво виконавчий орган місцевої ради, Київська та Севастопольська міські державні адміністрації виконують безпосередньо або можуть делегувати їх на конкурсній основі генеральному підряднику (підряднику) у порядку, встановленому законодавством.

Функції замовника комплексної забудови території може виконувати власник (користувач) відповідної земельної ділянки в межах такої земельної ділянки, переданої (наданої) йому в установленому законом порядку.

Розміщення об'єктів будівництва на території населених пунктів та за їх межами під час комплексної забудови території здійснюється виконавчим органом сільської, селищної, міської ради, районною державною адміністрацією відповідно до їх повноважень шляхом надання містобудівних умов та обмежень або видачі будівельного паспорта відповідно до містобудівної документації у порядку, передбаченому цим Законом.

Регулювання земельних відносин під час комплексної забудови території здійснюється відповідно до земельного законодавства.

Питання фінансування послуг з приєднання електроустановок до електричних мереж за рахунок поворотної фінансової допомоги, яка надається замовником, або за рахунок тарифів на передачу електричної енергії регулюються Порядком фінансування послуг з приєднання електроустановок до електричних мереж, затверджених постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики (далі – НКРЕ), від 21.11.2013 № 1467, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 29.11.2013 за № 2043/24575 (далі – Порядок).

Механізм фінансування стандартного приєднання електроустановок замовника та приєднання електроустановок замовника, що не є стандартним, визначається відповідно до Розділів ІІ та ІІІ Порядку.

Взаємовідносини, які виникають під час приєднання новозбудованих, реконструйованих чи технічно переоснащених електроустановок замовників (крім когенераційних установок) до електричних мереж, регулюються Правилами приєднання електроустановок до електричних мереж, затвердженими постановою НКРЕ від 17.01.2013 № 32, зареєстрованими в Міністерстві юстиції України 08.02.2013 за № 236/22768 (далі – Правила).

Відповідно до положень пункту 1.6 Правил, приєднання електроустановок замовника на території, що підлягає комплексній забудові (мікрорайон/квартал, вулиця), здійснюється відповідно до умов цих Правил після виконання електропередавальною організацією*, яка здійснює на цій території ліцензовану діяльність, електрифікації території, що підлягає комплексній забудові, згідно з планами забудови відповідної території.

Функції замовника електрифікації території, що підлягає комплексній забудові, може виконувати суб'єкт, уповноважений згідно із Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності".

Після здійснення електрифікації території, що підлягає комплексній забудові, всі електричні мережі залишаються у власності електропередавальної організації, на території здійснення ліцензованої діяльності якої розташована територія комплексної забудови.

Точки приєднання на території, що підлягає комплексній забудові, встановлюються на межах земельних ділянок та/або на електроустановках об'єктів замовників, які є складовими частинами території, що підлягає комплексній забудові.

Електрифікація території, що підлягає комплексній забудові, здійснюється за рахунок складової тарифу на передачу електричної енергії або, за згодою суб'єкта, який виконує функції замовника електрифікації, за рахунок поворотної фінансової допомоги.

* для довідки: у схемі електрозабезпечення будь-якого споживача електричної енергії (замовника послуги з приєднання) об'єктивно задіяні електричні мережі двох власників: 1) електричні мережі електропередавальної організації – від точки (місця) забезпечення потужності до точки приєднання (як правило, на межі земельної ділянки замовника); 2) електричні мережі споживача електричної енергії (замовника послуги з приєднання) – від точки приєднання до електроустановок та струмоприймачів споживача (на території земельної ділянки (на об'єкті) замовника). На сьогодні, чинним законодавством передбачено, що кожен з власників вищевказаних електричних мереж забезпечує проектування та будівництво (реконструкцію та/або технічне переоснащення) власних електричних мереж, саме тому, електрифікація території, що підлягає комплексній забудові, здійснюється електропередавальною організацією.

У свою чергу слід зазначити, що здійснення фінансування електрифікації території, що підлягає комплексній забудові, за рахунок складової тарифу на передачу електричної енергії може призвести до зростання тарифу на передачу електричної енергії місцевими (локальними) електричними мережами відповідного класу напруги і, як наслідок, спричинить зростання роздрібних тарифів на електричну енергію для кінцевих споживачів.

У разі звернення замовника до електропередавальної організації з метою приєднання до електричних мереж об'єкта, який розташований на території, щодо якої відсутня інформація про розроблений детальний план території або про рішення щодо його розроблення, електропередавальна організація має право звернутись до відповідного органу місцевої влади щодо надання детального плану території або рішення про його розробку та щодо надання електропередавальній організації повноважень замовника електрифікації території, про що повідомити замовника.

Так, відповідно до положень статті 1 Закону, детальний план території – це містобудівна документація, що визначає планувальну організацію та розвиток території.

При цьому, положеннями статті 19 Закону встановлено, що детальний план у межах населеного пункту уточнює положення генерального плану населеного пункту та визначає планувальну організацію і розвиток частини території.

Детальний план розробляється з метою визначення планувальної організації і функціонального призначення, просторової композиції і параметрів забудови та ландшафтної організації кварталу, мікрорайону, іншої частини території населеного пункту, призначених для комплексної забудови чи реконструкції.

Детальний план території визначає, зокрема, функціональне призначення, режим та параметри забудови однієї чи декількох земельних ділянок, розподіл територій згідно з будівельними нормами, державними стандартами і правилами.

Склад, зміст, порядок розроблення та затвердження детального плану території визначаються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері містобудування.

Детальний план території у межах населеного пункту розглядається і затверджується виконавчим органом сільської, селищної, міської ради протягом 30 днів з дня його подання, а за відсутності затвердженого в установленому цим Законом порядку плану зонування території - відповідною сільською, селищною, міською радою.

Згідно з пунктом 4.4 ДБН Б.1.1-14:2012 "Склад та зміст детального плану території", затверджений детальний план є основою для визначення вихідних даних для проектування мереж і споруд інженерно-транспортної інфраструктури та інженерного забезпечення території. Розділом 5 цих ДБН встановлено, що до складу графічної частини детального плану входить схема інженерних мереж, споруд і використання підземного простору, на якій відображаються проектні інженерні мережі та споруди.

Отже, на підставі детального плану території може бути запроектована органом місцевого самоврядування та збудована електропередавальною організацією система електропостачання об'єктів на території, що підлягає комплексній забудові.

Таким чином, відсутність затвердженого детального плану території або рішення про його розробку може свідчити про відсутність намірів місцевого органу самоврядування щодо будівництва інженерно-транспортної інфраструктури, зокрема, електричних мереж, на цій території.

Одночасно слід зазначити, що відповідно до положень статті 24 Закону, у разі відсутності плану зонування або детального плану території, затвердженого відповідно до вимог цього Закону, передача (надання) земельних ділянок із земель державної або комунальної власності у власність чи користування фізичним та юридичним особам для містобудівних потреб забороняється.

Зміна цільового призначення земельної ділянки, яка не відповідає плану зонування території та/або детальному плану території забороняється.

Виконавчий орган сільської, селищної, міської ради вживає заходів щодо організації комплексної забудови територій відповідно до вимог цього Закону.

Право на забудову земельної ділянки реалізується її власником або користувачем за умови використання земельної ділянки відповідно до вимог містобудівної документації (положення статті 26 Закону).

Крім того, згідно з положеннями статті 10 Закону України "Про електроенергетику", до повноважень місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування у відносинах із суб'єктами електроенергетики належать, зокрема, погодження питань розміщення на підпорядкованій їм території об'єктів електроенергетики виходячи з інтересів територіальної громади; участь у розробці комплексних планів постачання енергії споживачам на підпорядкованій їм території; сприяння розвитку енергетики в регіоні.

Таким чином, після розроблення органом місцевого самоврядування детального плану території, прийняття органом місцевого самоврядування відповідних рішень, а саме: рішення про те, що відповідна земельна ділянка замовника розташована на території, що підлягає комплексній забудові; рішення про делегування електропередавальній організації функцій замовника електрифікації території, що підлягає комплексній забудові, а також після розроблення на замовлення органу місцевого самоврядування проектної документації на виконання відповідних робіт з електрифікації території, що підлягає комплексній забудові (або використання раніше розробленої на замовлення місцевого органу самоврядування проектної документації), відповідний обсяг робіт з електрифікації території, що підлягає комплексній забудові, може бути здійснений електропередавальною організацією за рахунок поворотної фінансової допомоги або за рахунок складової тарифу на передачу електричної енергії.

Отже, ураховуючи вищезазначене, питання здійснення електрифікації території, що підлягає комплексній забудові, може бути врегульовано відповідно до вимог чинного законодавства, зокрема, через механізм поворотної фінансової допомоги, або, за рахунок інших джерел з подальшим включенням цих заходів до інвестиційних програм, відповідно до Порядку формування інвестиційних програм ліцензіатів з передачі та постачання електричної енергії, затвердженого постановою НКРЕ від 13.12.2012 року № 1627, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 02.01.2013 за № 20/22552.

Додатково повідомляємо, що електрифікація території, що підлягає комплексній забудові, має бути підтверджена відповідними довідками, які передбачають планувальну організацію території, систему розселення тощо, а також детальним планом з метою визначення планувальної організації і функціонального призначення, просторової композиції і параметрів забудови та ландшафтної організації кварталу, мікрорайону, вулиці або іншої частини території населеного пункту, призначених для комплексної забудови чи реконструкції, а також іншими документами відповідно до вимог Закону.

 

Окремо зазначаємо, що надані раніше листи-роз'яснення НКРЕ та НКРЕКП з питання порядку електрифікації території, що підлягає комплексній забудові, які не узгоджуються з цими роз'ясненнями, вважати недійсними.

 

КП Міські електричні мережі

Попередження

По території м. Кузнецовськ проходять ПІДЗЕМНІ КАБЕЛЬНІ ЛІНІЇ ЕЛЕКТРОПЕРЕДАЧ І ПОВІТРЯНІ ЛІНІЇ ЕЛЕКТРОПЕРЕДАЧ.

Вздовж повітряних ліній встановлена охоронна зона по обидві сторони від крайніх проводів:

- до 1кВ-2 метри;

- до 20кВ-10 метрів;

- до 35кВ-15 метрів;

- 110кВ-20 метрів.

Вздовж підземних кабельних ліній електропередачі встановлена охоронна зона – у вигляді земельної ділянки, обмеженої вертикальними площинами, що віддалені по обидві сторони лінії від крайніх кабелів на відстані 1 метра. І в яких без дозволу і присутності представника КП «МЕМ» категорично забороняється проведення будь яких земляних, монтажних та інших робіт, пов’язаних з розкопуванням ґрунту, складуванням матеріалів, а також посадка дерев та кущів.

Точне місце знаходження кабелів та межі охоронних зон визначає тільки представник КП «МЕМ», що обслуговує ці лінії!

Проведення будь-яких земляних робіт поблизу охоронної зони кабельної лінії повинно проводитись тільки після узгодження з КП «МЕМ».

Пам’ятайте, що проведення неузгоджених робіт призводить до пошкодження кабельних ліній!

Електропередавальна організація КП «МЕМ», згідно з пунктом 23 Правил охорони електричних мереж, наділена правом припиняти або обмежувати електропостачання споживачів, що порушили ці Правила.

Уповноважені посадові особи електропередавальних організацій на підставі вимог статті 255 Кодекс України про адміністративні правопорушення (КУпАП) мають право складати протоколи про адміністративні правопорушення.

Нормою статті 99 КУпАП встановлено, що порушення Правил, яке спричинило або могло спричинити перерву у забезпеченні споживачів електричною енергією, пошкодження електричних мереж або заподіяння іншої шкоди,- тягне за собою попередження або накладання штрафу на громадян або на посадових осіб.

НЕ ДОПУСКАЙТЕ ПОШКОДЖЕННЯ КАБЕЛЬНИХ ЛІНІЙ!

 

За необхідності проведення будь яких робіт, які виконуються в охоронній зоні повітряних та кабельних ліній Ви зобов’язані:

  • отримати від представника КП «МЕМ», у віданні якого знаходиться ця лінія, письмовий дозвіл на виконання робіт в охоронних зонах повітряних та кабельних ліній електропередач.

Для отримання дозволу на виконання земляних робіт в охоронній зоні необхідно:

1. Надати лист-клопотання, проект виконання робіт;

2. Відповідальна особа за проведення земляних робіт;

3. Підприємства, які виконують роботи в охоронних зонах, повинні відшкодовувати енергопідприємствам витрати на оформлення допуску, проведення нагляду та інші додаткові витрати.

Звернутися із заявкою про видачу дозволу на виконання робіт в охоронній зоні необхідно не пізніше ніж за 10 діб до початку робіт.

Підприємства, які виконують зазначені роботи, повинні влаштовувати об’їзди, огороджувати місця виконання робіт і встановлювати відповідні дорожні знаки.

Підстава: Правила охорони електричних мереж (затверджені КМУ від 4 березня 1997р. №209)

Наша адреса: м. Кузнецовськ, вул. Дачна, буд3

Телефони: 2-43-89-оперативно – диспетчерська група ОДГ КП «МЕМ»

 

 

 

До відома споживачів! Зміна телефону!

КП "МЕМ" повідомляє, що змінився номер телефону аварійної служби електромереж (крім житлових будинків) на 2-43-89.

Аварійна служба електромереж займається ремонтом виколючно мереж підприємства, що задіяні у передачі електричної енергії до житлових будинків, та інших архітектурних споруд.

Ремонтом та обслуговуванням внутрішньо-будинкових мережі займається ремонтна служба КМКП за тел.: 2-19-02.

 

 

 

 

 

Шановні мешканці м.Кузнецовськ

    Комунальне підприємство «Міські електричні мережі» повідомляє, що у м-н. Ювілейний на території пустиря здійснюється незаконний видобуток піску, внаслідок чого часто пошкоджується кабельна лінія 10 кВ, що веде до знеструмлення частини мікрорайону, недовідпуску електричної енергії та наносить збитки підприємству.

    З метою недопущення незаконних робіт в охоронних зонах кабельних мереж високої напруги та забезпечення якісного та надійного електропостачання м-н. Ювілейний, просимо Вас повідомляти інформацію, черговому диспетчеру, пов'язану з будь-якими розкопками в даному мікрорайоні за тел. 2-43-89, моб. тел. 067-360-88-07. Анонімність та винагороду гарантуємо.

 

 

До уваги споживачів електроенергії!

З метою, зменшення споживання електроенергії в денний час, забезпечити вирівнення графіка споживання електричної енергії Об’єднаної енергетичної системи України, що дозволить максимально збільшити навантаження атомних електростанцій України, оптимізувати роботу теплових електростанцій України та в кінцевому випадку скоротити споживання газу, вугілля, мазуту.

В зв’язку з ситуацією в енергетиці, та з відсутністю палива, насамперед вугілля, газу, і неможливістю вироблення тієї кількості електроенергії за потужністю, особливо в період пікових споживань. Пропонується проводити енерговитратні роботи в нічні годити, і тим самим обмежити споживання електроенергії з 08.00 до 11.00 та з 20.00 до 22.00 год.-це вечірні, ранкові пікові навантаження, коли споживання збільшується в рази і покрити цю потужність дуже складно.

Шановні споживачі

інфомація від 30.04.2015р.

      З метою забезпечення надійної роботи електричних мереж підприємства в умовах пожежонебезпечного весняно-літнього періоду 2015 року, підприємство звертається до Вас з проханням непроводити випалювання стерні, сухостою та побутових відходів  охоронних зонах повітряний ліній та підстанцій всіх класів напруг. Дані дії можуть серйозно нанести шкоду електричним мережам, призвести до аварійних ситуацій, та тимчасових відключень споживачів від елекктричної енергії.

Нагадуємо:

Охоронні зони електричних мереж встановлюються:

     уздовж повітряних ліній електропередачі - у вигляді земельної ділянки і повітряного простору, обмежених вертикальними площинами, що віддалені по обидві сторони лінії від крайніх проводів за умови невідхиленого їх положення на відстань:

     (для повітряних ліній напругою)

      2 метрів          - до  1 кВ

     10 метрів          - до 20 кВ

     15 метрів          -    35 кВ

     20 метрів          -   110 кВ

     25 метрів          -   150, 220 кВ

     30 метрів          -   330, 400, 500, +(-)400 кВ

     40 метрів          -   750 кВ;

     уздовж переходів  повітряних  ліній   електропередачі   через водоймища  (ріки,  канали, озера  та ін.) - у вигляді повітряного простору  над  поверхнею   водоймища,   обмеженого вертикальними площинами,  що  віддалені  по  обидві  сторони  лінії  від крайніх проводів за умови  невідхиленого  їх  положення  для  судноплавних водоймищ на відстань 100 метрів, для несудноплавних - на відстань, передбачену для встановлення охоронних зон уздовж повітряних ліній електропередачі, що проходять по суші;

   за периметром   трансформаторних   підстанцій,  розподільних пунктів  і  пристроїв  -  на відстані  3  метрів  від огорожі або споруди;

уздовж підземних  кабельних ліній електропередачі - у вигляді земельної ділянки, обмеженої вертикальними площинами, що віддалені по обидві сторони лінії від крайніх кабелів на відстань 1 метра;

     уздовж підземних кабельних ліній  електропередачі  до  1  кВ, прокладених у містах під тротуарами,  у вигляді земельної ділянки, обмеженої вертикальними площинами від крайніх кабелів на  відстань 0,6  метра  у  напрямку будинків і споруд та на відстань 1 метра у напрямку проїжджої частини вулиці;

     уздовж підводних  кабельних ліній електропередачі - у вигляді водного  простору   від   поверхні   води   до   дна,   обмеженого вертикальними  площинами,  віддаленими по обидві сторони лінії від крайніх кабелів на відстань 100 метрів.

 

Про віялові відключення

КП «МЕМ» повідомляє, що 17.11.2014р. на телеканалі «Рівне-Атом» було оприлюднено інтерв'ю директора підприємства — Решетицького С.А., щодо графіків аварійних відключень споживачів м.Кузнецовськ. Дана інформація на даний момент є не актуальною, оскільки інтерв'ю було записано, ще на початку жовтня.

Нагадаємо, що в Україні поки не плануються віялові відключення електроенергії. Про це повідомив міністр кабінету міністрів Остап Семерак.

Про проведення робіт в охоронних зонах електричних мереж

ПІДЗЕМНІ КАБЕЛЬНІ ЛІНІЇ ЕЛЕКТРОПЕРЕДАЧ І ПОВІТРЯНІ ЛІНІЇ ЕЛЕКТРОПЕРЕДАЧ.

Вздовж повітряних ліній встановлена охоронна зона по обидві сторони від крайніх проводів: до 1 кВ - 2 метри

- до 20 кВ - 10 метрів

- до 35 кВ - 15 метрів

- 110 кВ - 20 метрів

Вздовж підземних кабельних ліній електропередачі встановлена охоронна зона – у вигляді земельної ділянки, обмеженої вертикальними площинами, що віддалені по обидві сторони лінії від крайніх кабелів на відстані 1 метра. І в яких без дозволу і присутності представника КП «МЕМ» категорично забороняється проведення будь - яких земляних, монтажних та інших робіт, пов’язаних з розкопуванням грунту, складуванням матеріалів, а також посадка дерев та кущів.

Точне місце знаходження кабелів та межі охоронних зон визначає тільки представник КП «МЕМ», що обслуговує ці лінії!

Проведення будь-яких земляних робіт поблизу охоронної зони кабельної лінії повинно проводитись тільки після узгодження з КП «МЕМ».

Пам’ятайте, що проведення неузгоджених робіт призводить до пошкодження кабельних ліній!

Електропередавальна організація КП «МЕМ», згідно з пунктом 23 Правил охорони електричних мереж, наділена правом припиняти або обмежувати електропостачання споживачів, що порушили ці Правила.

Відновлення електропостачання здійснюються після усунення порушень та відшкодування підприємствам, які експлуатують електричні мережі, заподіяних матеріальних втрат (за встановленими фінансовими претензіями на відшкодування витрат на рубки), а також вартості робіт з відновлення електропостачання.

Уповноважені посадові особи електропередавальних організацій на підставі вимог статті 255 Кодекс України про адміністративні правопорушення (КУпАП) мають право складати протоколи про адміністративні правопорушення.

Нормою статті 99 КУпАП встановлено, що порушення Правил, яке спричинило або могло спричинити перерву з забезпеченні споживачів електричною енергією, пошкодження електричних мереж або заподіяння іншої шкоди,- тягне за собою попередження або накладання штрафу на громадян або на посадових осіб.

За необхідності проведення будь- яких робіт, які виконуються в охоронній зоні повітряних та кабельних ліній Ви зобов’язані:

  • отримати від представника КП «МЕМ», у віданні якого знаходиться ця лінія, письмовий дозвіл на виконання робіт в охоронних зонах повітряних та кабельних ліній електропередачі;

Для отримання дозволу на виконання земляних робіт в охоронній зоні необхідно надати такі документи:

1.Лист-клопотання, проект виконання робіт;

2. Відповідальна особа за проведення земляних робіт;

3. Підприємства, які виконують роботи в охоронних зонах, повинні відшкодовувати енергопідприємствам витрати на оформлення допуску, проведення нагляду та інші додаткові витрати.

Строк видачі дозволу на виконання робіт в охоронних зонах у разі подання заявки не пізніше ніж за 10 діб до початку робіт.

Підприємства, які виконують зазначені роботи, повинні влаштовувати об’їзди, огороджувати місця виконання робіт і встановлювати відповідні дорожні знаки.

Підстава: Правила охорони електричних мереж (затверджені КМУ від 4 березня 1997р. №209)

 

До уваги ЗМІ та громадян! Рекомендуємо ознайомитися з порівняльною таблицею тарифів на електроенергію, що відпускається населенню, станом на 1 червня


Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики (НКРЕ), звертає увагу на окремі випадки оприлюднення в ЗМІ недостовірної інформації щодо тарифів на електроенергію, яка відпускається населенню з 1 червня поточного року.

Для уточнення інформації пропонується порівняльна таблиця старих та нових тарифів на електроенергію, що відпускається населенню.

 

Категорії споживачів

Тарифи на електроенергію

(з ПДВ), коп. за 1 кВт·год

Збільшення тарифу на:

старі тарифи

(до 01.06.2014)

нові тарифи

(з 01.06.2014)

коп.

%

1. Електроенергія, що відпускається:

 

 

 

 

1.1. Населенню:

за обсяг, спожитий до 150 кВт∙год електроенергії на місяць (включно)

28,02

30,84

2,82

10

за обсяг, спожитий понад 150 кВт∙год до 800 кВт∙год електроенергії на місяць (включно)

36,48

41,94

5,46

15

за обсяг, спожитий понад 800 кВт∙год електроенергії на місяць

95,76

134,04

38,28

40

для багатодітних, прийомних сімей та дитячих будинків сімейного типу незалежно від обсягів споживання електроенергії

28,02

30,84

2,82

10

1.2. Населенню, яке проживає в сільській місцевості:

 

 

 

 

за обсяг, спожитий до 150 кВт∙год електроенергії на місяць (включно)

25,92

28,5

2,58

10

за обсяг, спожитий понад 150 кВт∙год до 800 кВт∙год електроенергії на місяць (включно)

33,72

38,76

5,04

15

за обсяг, спожитий понад 800  кВт∙год електроенергії на місяць

95,76

134,04

38,28

40

для багатодітних, прийомних сімей та дитячих будинків сімейного типу незалежно від обсягів споживання електроенергії

25,92

28,5

2,58

10

1.3. Населенню, яке проживає в житлових будинках (у тому числі в житлових будинках готельного типу та гуртожитках), обладнаних у встановленому порядку кухонними електроплитами (у тому числі в сільській місцевості):

 

 

 

 

за обсяг, спожитий до 250 кВт∙год електроенергії на місяць (включно)

21,54

23,7

2,16

10

за обсяг, спожитий  понад 250 кВт∙год до 800 кВт∙год електроенергії на місяць (включно)

28,02

32,22

4,2

15

за обсяг, спожитий понад 800  кВт∙год електроенергії на місяць

95,76

134,04

38,28

40

для багатодітних, прийомних сімей та дитячих будинків сімейного типу незалежно від обсягів споживання електроенергії

21,54

23,7

2,16

10

1.4. Населенню, яке проживає в житлових будинках (у тому числі в житлових будинках готельного типу та гуртожитках), обладнаних у встановленому порядку електроопалювальними установками або електроопалювальними установками та кухонними електроплитами (у тому числі в сільській місцевості):

 

 

 

 

1.4.1. У період з 01 травня по 30 вересня (включно):

за обсяг, спожитий до 250 кВт∙год електроенергії на місяць (включно)

21,54

23,7

2,16

10

за обсяг, спожитий понад 250 кВт∙год до 800 кВт∙год електроенергії на місяць (включно)

28,02

32,22

4,2

15

за обсяг, спожитий понад 800 кВт∙год електроенергії на місяць

95,76

134,04

38,28

40

1.4.2. У період з 01 жовтня по 30 квітня (включно):

 

 

 

 

за обсяг, спожитий  до 3600 кВт∙год електроенергії на місяць (включно)

21,54

23,7

2,16

10

за обсяг, спожитий понад 3600 кВт∙год електроенергії на місяць

95,76

95,76

0

0

1.4.3. Для багатодітних, прийомних сімей та дитячих будинків сімейного типу незалежно від обсягів споживання електроенергії

21,54

23,7

2,16

10

1.5. Населенню, яке проживає в багатоквартирних будинках, не газифікованих природним газом і в яких відсутні або не функціонують системи централізованого теплопостачання:

 

 

 

 

1.5.1. У період з 01 травня по 30 вересня (включно):

за обсяг, спожитий до 250 кВт∙год електроенергії на місяць (включно)

21,54

23,7

2,16

10

за обсяг, спожитий понад 250 кВт∙год до 800 кВт∙год електроенергії на місяць (включно)

28,02

32,22

4,2

15

за обсяг, спожитий понад 800 кВт∙год електроенергії на місяць

95,76

134,04

38,28

40

1.5.2. У період з 01 жовтня по 30 квітня (включно): 

 

 

 

 

за обсяг, спожитий  до 3600 кВт∙год електроенергії на місяць (включно)

21,54

23,7

2,16

10

за обсяг, спожитий понад 3600 кВт∙год електроенергії на місяць

95,76

95,76

0

0

1.5.3. Для багатодітних, прийомних сімей та дитячих будинків сімейного типу незалежно від обсягів споживання електроенергії

21,54

23,7

2,16

10

1.6. Населенню, яке розраховується з енергопостачальною організацією за загальним розрахунковим засобом обліку та об’єднане шляхом створення юридичної особи, крім гуртожитків

36,48

41,94

5,46

15

1.7. Гуртожиткам (які підпадають під визначення „населення, яке розраховується з енергопостачальною організацією за загальним розрахунковим засобом обліку та об’єднане шляхом створення юридичної особи”)

28,02

30,84

2,82

10

1.8. Гуртожиткам (які підпадають під визначення „населення, яке розраховується з енергопостачальною організацією за загальним розрахунковим засобом обліку та об’єднане шляхом створення юридичної особи”) у сільській місцевості

25,92

28,5

2,58

10

1.9. Населенню, яке розраховується з енергопостачальною організацією за загальним розрахунковим засобом обліку та об’єднане шляхом створення юридичної особи, і проживає в житлових будинках (у тому числі в житлових будинках готельного типу),  обладнаних у встановленому порядку кухонними електроплитами та/або електроопалювальними установками (у тому числі в сільській місцевості), крім гуртожитків

28,02

32,22

4,2

15

1.10. Гуртожиткам (які підпадають під визначення „населення, яке розраховується з енергопостачальною організацією за загальним розрахунковим засобом обліку та об’єднане шляхом створення юридичної особи”), що розташовані в будинках, обладнаних у встановленому порядку кухонними електроплитами та/або електроопалювальними установками (у тому числі в сільській місцевості)

21,54

23,7

2,16

10

2. Електроенергія, що відпускається споживачам, прирівняним до населення

36,48

41,94

5,46

15

Примітка.

 

 

 

 

Електрична енергія, яка витрачається в багатоквартирних будинках та гуртожитках на технічні цілі (роботу ліфтів, насосів та замково-переговорних пристроїв, що належать власникам квартир багатоквартирного будинку на праві спільної власності) та освітлення дворів, східців і номерних знаків

36,48

41,94

5,46

15

Електрична енергія, яка витрачається в багатоквартирних будинках та гуртожитках, розташованих у сільській місцевості, на технічні цілі (роботу ліфтів, насосів та замково-переговорних пристроїв, що належать власникам квартир багатоквартирного будинку на праві спільної власності) та освітлення дворів, східців і номерних знаків

33,72

38,76

5,04

15

Електрична енергія, яка витрачається в дачних та дачно-будівельних кооперативах, садових товариствах, гаражно-будівельних кооперативах на технічні цілі (роботу насосів) та освітлення території

36,48

41,94

5,46

15

 

 

Нові тарифи на електроенергію, що відпускається населенню, затверджені постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики (НКРЕ), від 23 травня 2014 р. № 749 «Про внесення змін до тарифів на електроенергію, що відпускається населенню». Постанова зареєстрована у Міністерстві юстиції України 29 травня за № 566/25343.

 

Постанова НКРЕ № 749 офіційно оприлюднена 31 травня в газеті «Урядовий кур’єр» за № 97.

 

Постанова набрала чинності з 1 червня п.р.

 

Перерва в електропостачанні

Шановні жителі м.Кузнецовськ

 

Повідомляємо Вас, що 17.05.2014р, була непередбачена перерва в електропостачанні м.Кузнецовськ.

Причиною являється відключення одного з вводів 110кВ, який живить місто. Без світла залишились окремі будинки та підприємства м.Кузнецовськ на 4 хвилини (з 18:11 год. по 18:15 год.).

 

18.05.2014р. По розпорядженню диспетчера “Західних електричних систем” тимчасово відключено місто по двом вводам. Перерва в електропостачанні склала 4 хвилини (з 13:05 год. по 13:09 год.). Перед відключенням були повідомлені споживачі, які забезпечують життєдіяльність міста, та ДЗ СМСЧ №3 м.Кузнецовськ.

 

Також 18.05.2014р на ЦРП-3 сталося аварійне відключення в мережі 10кВ. З 22:13 год. знеструмлено частково м-н Вараш, м-н Ювілейний. О 22:35 год. відновлено постачання електроенергії по м-н Ювілейний, частково м-н Вараш (окрім жит. будинки м-н Вараш № 30,32,34,40,41,42,43,44 що були забезпеченні електропостачанням з ІІ вводу, решта будинків були забезпеченні електропостачанням від І вводу живлення).

 

О 22:49 год. було повністю відновлено постачання м-н Вараш.

 

На даний момент електропостачання міста повністю відновлено.

Просимо вибачення за тимчасові незручності.